תיעוד היום יום

תכנות ורובוטיקה – שבוע רביעי

ביקור בסטודיו – השבוע ביקרו בסטודיו שתי משפחות עם ילדים ששוקלים להצטרף אלינו. באקטון, כמו באקטון, מי שעשה להורים והילדים את סיור ההיכרות והסביר להם לעומק על הסטודיו היו הילדים. זה היה כל כך מרגש ופותח את הלב לראות כמה יפים ומעמיקים ההסברים שלהם, ועד כמה הם מעבירים את המסר על הייחודיות של הסטודיו בצורה האוטנטית והבהירה ביותר.

אומנות – השבוע סיימנו את פרויקט האומנות מהטבע, צירפתי תמונה להמחשה בתחילת הפוסט. אני כל כך אוהבת לראות עד כמה העבודות של הילדים יצאו שונות זו מזו (בניגוד לשיעורי אומנות שבהם כל הילדים יוצאים בדיוק עם אותו תוצר). כל ילד השקיע המון תשומת לב בעבודה שלו, והתוצרים משקפים היטב את ההשקעה הזו.

מעגל פתיחת בוקר – בפתיחת הבוקר של יום חמישי שיחקתי עם הילדים את המשחק שנמצא בוידאו הזה. אחר כך היה לנו דיון מרתק על האם טעויות הן דבר "טוב" או "רע", האם כשלון הוא "טוב" או "רע" ואם כולנו מסכימים שטעויות הן דבר טוב וכשלון הוא דבר מצוין, למה אנחנו מרגישים רע עם עצמנו כשאנחנו טועים או נכשלים.

"חפש את המטמון" – למי שזוכר ממש בתחילת השנה אחת הילדות הציעה משחק "חפש את המטמון" על גבי מפת ארה"ב. בכל יום שבו הילדים מגיעים בזמן לכל הפעילויות הם מקבלים רמז למדינה בה נמצא המטמון, ובכל יום הם יכולים להתקדם מדינה אחת לעבר המטמון. השבוע הילדים סיימו עוד סבב של משחק, והגיעו למונטנה שבה קאי ואני החלטנו שהמטמון נמצא. בכל פעם שהילדים מוצאים את המטמון הם יכולים לבחור איך הם רוצים לחגוג, והשבוע הם בחרו ב"מסיבת פיצה". היה כיף וטעים!

תגובה אחת

  • Omer

    הכל מגניב, במיוחד העובדהב שהילדים הציגו את הסטודיו לילדים אחרים (ולהורים שלהם), אבל… מה קורה עם התכנות והרובוטיקה? 🙂