מאפיינים ייחודיים של אקטון,  תיעוד היום יום

יריד העסקים השנתי שלנו בפתח!

יואווווו! איזו התרגשות 🙂

אחד הדברים שאני הכי אוהבת באקטון, זה את אלמנט היזמות. אני באמת מאמינה שבעולם החדש שאנחנו צועדים/ות אליו, ובמיוחד אחרי הקורונה, העתיד טמון ביכולת של כל אחד ואחת לעשות את מה שהוא הכי טוב/ה בו. זה כולל לדעת במה את/ה טוב/ה, מה את/ה אוהב/ת, מה החוזקות שלך, וגם להתנסות בכל העולם הזה של להקים עסק.

פעם בשנה אנחנו עורכים/ות באקטון יריד עסקים של לומדים/ות. במשך שישה שבועות הלומדים/ות עוברים/ות מסע בנושא יזמות: הם/ן עורכים/ות ראיונות עם אנשים ונשים שמכירים/ות אותם/ן היטב וחוקרים/ות יחד מה החוזקות והתשוקות שלהם/ן, הם/ן חושבים/ות על רעיון לעסק, הם/ן מכינים/ות סקר לראות כמה הרעיון שלהם/ן מוצלח, הם/ן מתמחרים/ות את המוצר שלהם/ן, עובדים/ות על תקציב, מכינים/ות שלט ולוגו, ואפילו מקליטים סרטון וידאו קצר שיקדם את העסק שלהם/ן.

אירוע השיא הוא היריד עצמו: דמיינו בין 40 ל-50 שולחנות מלאים בכל טוב למכירה: סיפורים, תכשיטים, נרות, סבונים, קריסטלים, עציצים ועוד ועוד. כולם עבודת יד של הלומדים/ות מא' ועד ת'. ההורים מתבקשים/ות לעזור כמה שפחות בכל התהליך כדי לתת ללומדים/ות, גם הצעירים/ות ביותר, להתנסות (וגם להיכשל :)) לגמרי בעצמם/ן.

בגלל שזו השנה השנייה שבה היריד שלנו מתקיים, לחלק מהלומדים/ות כבר יש ניסיון משנה שעברה: הם/ן כבר יודעים/ות איזה מוצר היה הכי מוצלח ואיזה פחות, איזה קונספט שיווקי עבד ואיזה פחות, ואיך היו נראים הדוכנים שהם/ן אהבו במיוחד. זה מאפשר להם/ן להגיע השנה מוכנים/ות יותר, ובהתאם – מתרגשים/ות ומתכוננים/ות יותר 🙂

אם אתם/ן באיזור, אני ממש ממש אשמח אם תקפצו להגיד שלום. היריד השנה יתקיים ב-21 למאי בין 11:00 ל-01:00 מאחורי בית הספר שלנו (רחוב 300 High Street ב-Closter). ואם אתם/ן רחוקים/ות חכו לעדכונים, מבטיחה פוסט מרגש במיוחד 🙂

3 תגובות

  • רבקה אור

    יקירה,אני קוראת כל פוסט שלך ונפעמת מחדש על היוזמות באקטון ואז שואלת את עצמי מדוע אנחנו לא מקימים אקטון גם בארץ
    זה מפעל כל כך מעצים וחלומי עבור ילדינו שהייתי שמחה לקחת בו חלק.תודה על השיתוף