מאפיינים ייחודיים של אקטון,  תיעוד היום יום

יום הוגוורטס באקטון

כמה כיף היה לנו ביום שישי!!!!

אני רוצה לשתף אתכם/ן ביום סופר מושקע ומגניב שעשינו, שלגמרי אפשר לשחזר בקלות בכל כיתה/משפחה. אנחנו מתכוןנים/ות להפוך את היום הזה למסורת שנתית, אז כמו שאומרים/ות: זו רק ההתחלה!

ההכנות התחילו כבר ביום חמישי: הצוות ואני נשארנו בסטודיו כדי לקשט אותו בסגנון הארי פוטר/הלואין. שום דבר לא יקר כאן במיוחד: יש אינסוף אפשרויות באמזון. הרעיון היה לתת לסטודיו אוירה קצת אחרת.

ביום שישי בבוקר, הלומדים/ות הגיעו מחופשים/ות (שזה כבר מגניב!) וב-08:45 התכנסנו כולנו בחדר הגדול לטקס המיון: שמנו על הראש של הלומדים/ות את דבי (שהיא בובת פרווה אהובה במיוחד בסטודיו) ואחרי כמה שניות של התלבטות קראנו לכל לומד/ת את ה"בית" אליו הוא/היא יהיו משוייכים/ות באותו יום. חילקנו את הלומדים/ות לשלושה בתים: גרינפידור, הפלפלאף ורייבנקלו ובכל בית שמנו לומדים/ות בכל הגילאים (טרום יסודי, יסודי וחטיבה). בעיניי זה היה אחד האלמנטים הכי חשובים של היום: העובדה שהלומדים/ות בילו אותו עם קבוצת עמיתים/ות אחרת, בגילאים שונים מאוד מאלו שהם/ן נמצאים/ות איתם/ן בדרך כלל.

אחרי טקס המיון כל בית הלך לכיתה שלו (שקושטה מראש עם דגל הבית) לכיתת קסם מיוחדת: הכנת שיקויים, הכנת שרביטים וטיפול בחיות קסם. אחרי חצי שעה כל הבתים עשו רוטציה ועברו לחדר הבא, ככה שיצא שאחרי שעה וחצי כל הלומדים/ות עשו את כל ההפעלות:

  • הכנת שיקויים – בתכלס הכנו סליים 🙂 אבל שמנו כל מרכיב בצנצנת משלו, ונתנו להם שמות כמו "אבקת ציפורני חתול" ו"דם עטלפים". המתכון של הסליים יכול להשתנות לפי מה שבא לכם/ן, יש מלא אפשרויות ברשת.
  • הכנת שרביטים – בגדול הבסיס היה צ'ופסטיקס ודבק חם שאח"כ הלומדים/ות צבעו באקריליק והדביקו כל מיני קישוטים.
  • טיפול בחיות קסם – הלומדים/ות צבעו ביצים מפלסטיק ואז שיחקו איתן כל מיני משחקים (קליעה לכוס עם מים, מירוץ עם ביצה על כפית וכו')

אחרי שיעורי הקסם, כולנו צעדנו יחד לפארק לטורניר קווידיץ' מטורף!!!! יש המון גרסאות לאיך לשחק קווידיץ' (הידעתם/ן שיש ליגת קווידיץ' עולמית???). אנחנו לקחנו את הגרסא הכי פשוטה שמצאנו ופישטנו אותה עוד קצת: הלומדים/ות לא רצו עם מטאטא בכלל. היו שישה לומדים/ות בכל קבוצה והם/ן היו צריכים/ות לקלוע כדורעף לחישוקים שחיברנו לגדר ויכלו לזרוק זה על זה כדורים רכים כדי לעצור התקפות. בנוסף אחרי 10 דקות משחק נכנס/ה למגרש לומד/ת שרץ/ה מהר במיוחד ואל הכיס שלו/ה היה מחובר גרב עם כדור טניס (==סניץ') שאם נתפס היה שווה 30 נקודות. המשחק היה סוער, כלל מלא ריצה והתרגשות, ובאופו כללי היה הצלחה גדולה.

מהפארק חזרנו לסטודיו לראות את הארי פוטר 1 עם פופקורן ובסיום הסרט הכרזנו על הזוכה בתחרות התחפושות וקינחנו בסבב רפלקציה שבו כל אחד/ת שיתף/ה ממה הוא/היא הכי נהנה/תה וממה הכי פחות 🙂

תקשיבו, היה להיט על חלל!!!! כמעט כל הלומדים/ות נהנו כמעט מכל האלמנטים. היו כאלו שהתחברו יותר לקווידיץ' והיו כאלו שהתחברו יותר לכיתות קסם, ובאמת כל אחד ואחת מצאו את עצמם/ן ביום הזה. מומלץ בחום!

סגור לתגובות על יום הוגוורטס באקטון