מאפיינים ייחודיים של אקטון,  תיעוד היום יום

פודקסאסט על AABC!

בסשן הקודם סדנת הכתיבה של דיסקברי היתה על יצירת פודקאסטים. כמו שכבר סיפרתי כאן לא פעם, אנחנו משתדלים/ות להביא לכל סשן דמות מעוררת השראה מהעולם האמיתי שבחרה באפיק קריירה שמתקשר לנושא של הסשן. במקרה הזה אחת האמהות חיברה אותנו לחברה שלה, Xen Sams, שיש לה פודקסאט סופר מצליח. Xen הגיעה לסטודיו והביקור שלה היה הצלחה מסחררת. הלומדים/ות עפו עליה, שאלו מלא שאלות, קיבלו המון השראה, וגם זכו ללמוד ממקור ראשון על מה זה בעצם אומר להיות בעלת פודקאסט משגשג.

Xen התלהבה עד עמיק נשמתה מהלומדים/ות ומאקטון שלנו, הציעה שהיא תהיה שופטת בתחרות הפודקסאטים בסוף הסשן, וגם תזמין אליה לפודקסאט את הזוכים/ות במקום הראשון. וכך היה! Xen שפטה בתחרות, נתנה למשתתפים/ות פידבק, וגם בחרה מי יהיה הפודקסאט הזוכה.

כמה שבועות אחר כך הגיעה הזמנה רישמית של Xen לפרק מיוחד על AABC. בפרק התארחו שלושת הלומדות שזכו במקום הראשון ואני, ויחד סיפרנו על אקטון שלנו 🙂

לי זו היתה חוויה מיוחדת במינה: גם כי זה מרגש לדבר על AABC במקום שיש לו פוטנציאל תפוצה רחב כ"כ (לפוקאסט של Xen יש מליוני מאזינים/ות, והפרק גם שודר בלייב ברדיו), וגם כי Xen היתה סופר מקצועית ונדיבה ובעיקר מעוררת השראה.

אז הנה לפניכם/ן הקישור לפודקסאט! מוזמנים/ות להאזין, לשתף, ואני כמובן אשמח לשמוע מה דעתכם/ן <3

סגור לתגובות על פודקסאסט על AABC!