תיעוד היום יום

סיכום שבוע שני בתקופת יצירת משחקים

שבוע שני מתוך שלושה מאחורינו, הנה הסיכום שלי 🙂

  • האתגר– אתגר בניית המשחקים כולל בתוכו שני אתגרים שונים: הראשון הוא ליצור משחק לוח, והשני הוא ליצור משחק מחשב. את משחק המחשב הילדים יוצרים באמצעות אתר שנקרא Game star Mechanics, והוא מאפשר להם ליצור משחקים חמודים מאוד עד מורכבים מאוד בקלות רבה (מומלץ בחום גם לילדים בבית!). מאחר שהתקופה הנוכחית קצרה (שלושה שבועות בלבד) יש לנו זמן אתגר כל יום, והילדים מרוצים מאוד מהמצב. השבוע הילדים סיימו להכיר את נושא ההסתברות (באמצעות שלל משימות ומשחקים סופר מגניבים!) ועברו להכין את משחק הלוח האישי שלהם. בנוסף, הם עבדו על משחק המחשב שלהם פחות או יותר בכל רגע פנוי שלהם בסטודיו. התוצאות נראות נהדר!
  • חלוקת EB– בכל יום שני קאי מחשב את הנקודות שהילדים צברו במשך השבוע, ואז מתקיים טקס חלוקת אחרי שכל ילד מקבל את ה-EB שצבר, אנחנו משחקים יחד משחק תפקידים בסגנון מבוכים ודרקונים. המשחק נמשך משבוע לשבוע, והעלילה מסתבכת בהתאם. כל דמות במשחק מקבלת את הכוח שלה לפי מספר הנקודות שהרוויחה, מה שנותן עוד מוטיבציה לילדים להרוויח כמות גדולה של נקודות. הרעיון של המשחק הזה סופר מגניב והילדים אוהבים אותו מאוד!
  • אזרחות– במעגל האזרחות היום ערכנו דיון מעניין בשאלה העומדת בפני מנהיג שצריך לאחד יחד מספר שבטים. שאלתי את הילדים אם הם היו מנהיג כזה, והם היו נדרשים לאחד מספר שבטים שכבשו לשבט אחד, האם הם היו נוקטים בשיטות אגרסיביות (כמו איומים או הפעלת כוח) או דוקא בשיטות שמערבות דרכי שלום (כמו מו"מ ומציאת פשרה). אחר כך דנו בשאלה מה קשה יותר, לאחד את השבטים מלכתחילה או להשאיר אותם מאוחדים לאורך זמן. כרגיל, היה מעניין, ואני מבטיחה להעלות פוסט נפרד על לימודי אזרחות באקטון בקרוב.
  • יום הולדת– היום חגגנו יום הולדת לאחת הילדות הגדולות, והיה כיף! כל ילד שחוגג יומולדת בסטודיו מביא איתו תמונות שהוא רוצה להראות לשאר הילדים, עונה על שאלות וכמובן דואג לכיבוד טעים לכולם.

שבוע הבא יהיה השבוע האחרון שלנו בסטודיו לתקופה הנוכחית, אז צפויה לנו תערוכה חדשה!

סגור לתגובות על סיכום שבוע שני בתקופת יצירת משחקים