מקימים אקטון חדש,  תפיסת העולם החינוכית שלי

גיוס כספים לספריה של אקטון

(איזו תמונה מהממת, נכון??? ממליצה בחום על מאגר תמונות חינמיות מקסים במיוחד שנמצא ממש כאן)

יום ההולדת שלי חל בתחילת השבוע, ומאוד התלבטתי מה לבקש מתנה ליום ההולדת השנה 🙂 היו לי כל מיני רעיונות שהיו קשורים לגיוס כספים לאקטון שאני מקימה, אבל לא התחברתי לאף אחד מהם במיוחד ,עד שצץ לי רעיון ממש מגניב ואותו מימשתי: פתחתי לכבוד יום ההולדת שלי פרויקט גיוס כספים לספרייה של אקטון. תגידו, אז מה מגניב כאן? מה הקשר בין החברים שלך מישראל לספריה של אקטון? אז הנה הקשר: על כל ספר שנקנה מתרומה של איש או אישה כלשהיא, תיכתב הקדשה חגיגית עם שם התורמ/ת. הספר יישאר בספריה של אקטון לתמיד, והילדים יוכלו להינות מהתרומה הזו לשנים רבות.

מה מגניב כאן? בעצם הפרויקט הזה מאפשר לאנשים לתרום למשהו, באופן שהתרומה שלהם מקושרת אליהם בעתיד. וזה חשוב לאנשים. אם הייתי למשל עושה פרויקט גיוס כספים לאקטון, בלי חיבור ספציפי, אני חושבת שהייתי מצליחה לגייס הרבה פחות כסף. כי אנשים כל הזמן רואים פרויקטי גיוס כספים והם בוחרים לתרום לפרויקטים מאוד ספציפיים. במקרה הזה היה כאן חיבור של שני דברים: הראשון, הרצון של חברים שלי לתת לי מתנה ליומולדת (אפילו בשווי דולר אחד!), והשני הוא העובדה שהשם שלהם יהיה על הספר ויש משהו מרגש ומשמח במחשבה שיום אחד ילדון או ילדונת חמודים יקראו את הספר ויידעו שהם תרמו אותו לספריה.

ואני חושבת שיש כאן עקרון ממש חשוב: כשעושים גיוס כספים מאוד חשוב לנסות לחבר את התרומה למשהו אישי שהתורמ/ת ירגישו שהחותמת האישית שלהם נשארת שם לאורך זמן. שזה לא רק הכסף שלהם מעניין, שיש כאן חיבור משמעותי יותר למשהו גדול יותר שנשאר לאורך זמן ולא מסתיים ברגע שהקמפיין מסתיים.

עוד משפט אחרון ופרקטי: אני עשיתי את פרויקט גיוס הכספים הזה בפייסבוק, זה לקח לי 10 דקות והיה הכי פשוט בעולם. לפני שעשיתי את זה לא הכרתי את הכלי של פייסבוק לגיוס כספים, ועכשיו כשעבדתי איתו אני ממליצה עליו בחום: הוא פשוט, הוא נוח, הוא סופר ידידותי למשתמש. הנה הלינק לקמפיין למי שרוצה להציץ 🙂

סגור לתגובות על גיוס כספים לספריה של אקטון